exclusieve kortingen

Exclusieve Korting

Wanneer je je aan het oriënteren bent op een abonnement voor internet, televisie en telefonie voor thuis, is het soms niet eenvoudig om de provider te vinden die het beste bij je past. Om je hierbij op weg te helpen zijn er verschillende sites online terug te vinden waar je alle aanbieders op een rijtje vindt. Hier worden aanbieders vergeleken op basis van prijzen, internet snelheden, dekkingsgebied en klanttevredenheid. Een van deze partijen is natuurlijk de website waar je nu op terecht bent gekomen. In sommige gevallen bieden wij bovenop lopende acties bij de providers zelf nog een additionele korting. Veel providers zijn zo gebrand op het verkrijgen van nieuwe klanten, dat ze soms via externe kanalen kortingen uitzetten die niet voor iedereen direct zichtbaar zijn. Ook providers moeten natuurlijk aan bepaalde doelstellingen voldoen, en wanneer ze nog een paar klanten binnen moeten halen kan het zomaar zo zijn dat ze via een aantal afzetkanalen nog extra kortingen aanbieden.

Hoe gaat dit in zijn werk?

De meeste partijen hebben verschillende kanalen via waar ze hun producten aanbieden. Zo worden de verschillende abonnementen vaak telefonisch, online via de eigen website, in de winkel of via derde partijen aangeboden. De prijzen variëren vaak per afzetkanaal, gezien de kosten hierin ook verschillen. Om een callcenter draaiende te houden met verkopers die ook allemaal een salaris moeten verdienen, zullen de prijzen bij telefonische verkoop vaak marginaal hoger liggen dan wanneer je via de (al dan niet eigen) website bestelt. Om te waarborgen dat een bedrijf echter ook nog telefonisch een aantal abonnementen verkoopt, hebben zij soms weer andere acties die voor de klant erg aantrekkelijk kunnen zijn. Welke weg het voordeligst is, is dus meestal variabel. Echter gezien websites van vergelijkers qua kosten erg laag liggen, en het aanbod zichtbaar moet concurreren met andere partijen legt een provider vaak toch haar scherpste tarief weg bij dergelijke platformen om te voorkomen dat een oriënterende klant niet zomaar kiest voor een concurrent.

Dus altijd via een externe partij?

Zoals hierboven al aangegeven kan het variëren waar op dat moment de scherpste tarieven gelden. Het spreekt echter voor zich dat wanneer je weet dat je product in een rijtje komt te staan met vergelijkbare producten, je wil dat de consument uiteindelijk voor jou kiest. Wanneer je qua prijs totaal niet concurrerend bent ten opzichte van de andere aanbieders, is de kans uiterst klein dat je via dit kanaal abonnementen gaat verkopen. Te meer omdat consumenten die zich op dergelijke websites begeven al bewuster omgaan met dergelijke keuzes. Het is dus niet per definitie zo dat de consument altijd kiest voor deze route. Een aanbieder durft dan ook vaak een specifieke prijs neer te leggen die lager is dan elders omdat het aantal mensen dat dergelijke platformen raadpleegt relatief klein is.

Waar wacht je op?

Je kunt dus met een gerust hart je abonnement afsluiten via deze website. De kans is erg groot dat je nergens een lager tarief gaat vinden dan hier. Wanneer je weet wat je wil, is dit de plek om te bestellen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn aangegeven met *

Plaats reactie